måndag 14 september 2009

Skogstokig...

Inatt har Saga levt rövare ordentligt! Har vaknat varannan timme och storgråtit. På min andra sida har jag haft en snarkande make...vet inte vilket som är värst...;-)

De där båda väckte i alla fall varandra under den första delen av natten; tills Micke tog sitt täcke och sin kudde och gick ut och la sig på soffan. Efter att jag varit uppe sjuttioelva gånger och stoppat in nappen i min ylande dotters mun; tröttnade jag på det och skopade över henne till mig i sängen. Hon blev lite lugnare efter det.

Efter denna natt hade jag tänkt säga henne ett sanningens ord på morgonen, men inte kunde jag det när hon fyrade av världens största leende så fort hon vaknade! Hon vet precis hur slipstenen ska dras...;-) Hualigen; vill inte ens tänka på hur det blir när hon kommer upp i tonåren. Själv var man ju en ängel i tonåren...not...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar